Nowoczesna wizytówka firmy

0
1243

Multimedialne rozwiązania weszły do naszego życia na stałe i pełnią w nim funkcje zarówno rozrywkowe, jak i przekazujące informacje, czy służące dwustronnej komunikacji. Przedsiębiorstwa, które nie decydują się na korzystanie ze wszystkich możliwości, jakie daje technika, postrzegane mogą być jako zaściankowe lub archaiczne, a co za tym idzie – nieatrakcyjne. Warto zadbać o to, by osoby kontaktujące się z naszą firmą postrzegały ją jako w pełni nowoczesną.

Multimedia są wszędzie

Bez wątpienia opanowały nasze codzienne życie podobnie jak portale społecznościowe. Gdzie się nie rozejrzymy, zobaczyć możemy mniejsze lub większe ekrany, kioski informacyjne, elektryczne tablice albo inne urządzenia, wpisujące się w szerokie pojęcie digital signage. Najbardziej rzucającą się w oczy formą nośnika informacji, są wielkoformatowe ekrany LED oraz telebimy, z którymi spotkać możemy się szczególnie często podczas imprez masowych. Jednak nie tylko koncerty, czy mecze są miejscem, w którym telebim znajduje swoje zastosowanie. Równie dobrze sprawdzi się on podczas konferencji, targów, czy kongresu.

Wizytówka firmy

Pragnąc pokazać swoje przedsiębiorstwo od najlepszej strony, kładzie się ogromny nacisk na jego zewnętrzny wizerunek. W celu utrzymania go na najwyższym poziomie można stosować różnego rodzaju metody, opierające się między innymi na zastosowaniu najnowszych rozwiązań. Przoduje wśród nich digital signage, czyli cały zestaw narzędzi, pozwalających na prezentację informacji w formie cyfrowego przekazu, ukazującego się na ekranach LED. Jest to wyjątkowo skuteczna forma dostarczania informacji odbiorcom, a także reklamy. Zapytaliśmy naszego eksperta, jak prezentują się dane statystyczne na ten temat.

– Bez wątpienia digital signage angażuje bardziej, niż inne, tradycyjne formy przekazu, takie jak plakaty, czy ulotki – odpowiedział XY, przedstawiciel Grupy MEON. – Z przeprowadzonych analiz wynika, że aż cztery razy więcej osób ogląda multimedialny przekaz, niż jego statyczny odpowiednik. Poszukujemy szybkiego, treściwego przekazu, przy którym jednocześnie nie będziemy musieli czytać, analizować, wyszukiwać informacji. Wideo idealnie temu odpowiada, pokazuje wszystko czarno na białym i wystarczy czasem ledwie kilka sekund wymownego nagrania oraz jeden komentarz, aby każdy wiedział, co jest sednem rzeczy. Łatwiejszy przekaz gwarantuje, że więcej osób się przy nim zatrzyma i go obejrzy, niż gdybyśmy żądali od nich czytania tekstu, wymagającego więcej czasu i skupienia.

– A czy większa oglądalność przekłada się także wyraźnie na zwiększenie liczby osób kupujących reklamowane w ten sposób produkty?

– Oczywiście. Aż 83% ludzi zapamiętuje reklamę multimedialną – wyjaśnił XY. – To jasno pokazuje, w jaki sposób działa umysł człowieka i co uznaje za atrakcyjne. Dlatego naprawdę warto korzystać z digital signage, aby być bardziej rozpoznawalnym jako marka. 

– W obiekcie, w którym wykorzystuje się digital signage, średnia kwota wydana na zakupy zwiększa się o 29% – dodał XY. – Oznacza to, iż zapamiętując reklamowany produkt i oferujący go sklep, aż jedna trzecia osób idzie tam i go kupuje albo sięga po podobne przedmioty. 

Wynajem ekranu

Wiedząc już, jakie realne korzyści można uzyskać, stosując multimedialny przekaz treści, warto zastanowić się, gdzie jego zastosowanie będzie najbardziej pożądane i przyniesie najlepsze rezultaty. Być może najlepszą opcją jest działanie we wszystkich tych miejscach na raz. W niektórych przypadkach, zwłaszcza tymczasowych zastosowań podczas eventów i targów, nie warto inwestować w kupno ekranów i oprogramowania, które nie będą służyły każdego dnia. Naprzeciw klientom, dla których byliby to nieopłacalną inwestycją, wychodzi grupa MEON, oferując wynajem ekranów LED. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie korzyści z ich stosowania mogą zostać osiągnięte, przy mniejszej kwocie i wygodzie tylko tymczasowego ich posiadania.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here